Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW

DANE WŁAŚCICIELA  |  DOSTAWA I CZAS REALIZACJI  |  PŁATNOŚCI I KOSZTY TRANSPORTU  |  REKLAMACJE | ZWROTY  |  INFORMACJE KOŃCOWE

1. Sklep internetowy działający pod adresem internetowym http://www.cafemia.pl jest własnością DALGAREN-TRADE Anna Muth z siedzibą w Gdańsku i prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

DANE WŁAŚCICIELA SKLEPU:

DALGAREN-TRADE Anna Muth
Ul. Orfeusza 40/3 :: 80-299 GDAŃSK
NIP 7811093772:: REGON 192663480
Numer konta bankowego ::  50 1020 5558 1111 1131 7730 0093
tel. kom. +48 794 000 114  :: e-mail: kontakt@cafemia.pl

 

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceną wiążącą dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Kupującego.

<<powrót

            DOSTAWA  I CZAS REALIZACJI

4. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Towar może być również odebrany osobiście w miejscu uprzednio ustalonym przez Strony lub dostarczony przez Sprzedającego osobiście na warunkach ustalonych przez strony. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedającym:  kontakt@cafemia.pl
5. Czas realizacji zamówienia to okres, który jest wymagany aby przygotować i skompletować zamówione towary oraz zrealizować wysyłkę. Wynosi od 1 do 2 dni roboczych. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany, kontaktujemy się z Kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.
6. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.
7. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Monitorowanie przesyłki na stronie głównej przewoźnika 
8. Przesyłki można monitorować na stronach firm kurierskich. Wystarczy wpisać numer listu pzewozowego (otrzymacie go w e-mailu od przewoźnika oraz od nas z informacją o statusie przesyłki).
9. Odbiór osobisty towaru następuje w Gdyni, ul. Abrahama 20/2 lub w każdym innym miejscu uzgodnionym przez strony.

            

<<powrót

            PŁATNOŚCI  I KOSZTY TRANSPORTU

8. Możliwe są następujące formy płatności:
a) za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi.
b) przelewem
c) poprzez usługę payU
d) poprzez usługę PayPal

Po zaksięgowaniu należnej kwoty na naszym koncie towar jest wysyłany do Klienta.

Towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich: PatronStandard oraz DHL koszty wysyłki zamówienia do 500 PLN ponosi Kupujący:
          - 13,04 PLN brutto przy przedpłacie i 16,73 PLN przy pobraniu.
Zamówienie powyżej 500 PLN wysyłane jest na koszt Sprzedającego.

<<powrót

              REKLAMACJE

9. W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem, reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, Kupujący odsyła na własny koszt. Protokół można pobrać tutaj. Do towaru należy dołączyć informację wyjaśniającą powód reklamacji.
10. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.
11. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie 7  dni roboczych od ich wpłynięcia.
12. Reklamowany towar niepełnosprawny zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku braku na stanach magazynowych zamieniony na inny, w porozumieniu z Kupującym lub zostanie zwrócona równowartość pieniężna za towar.

<<powrót

               ZWROTY

13. Kupujący w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy (podstawa prawna: art. 27  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz.U. z 2014 r., poz. 827).

14. Według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość prawo zwrotu dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej czyli niezwiązanej z działalnością zawodową lub gospodarczą..

15. Wraz z towarem musi zostać załączone wypełnione oświadczenie o odstąpieniu umowy na odległość (druk oświadczenia można pobrać tutaj).

16. Zwroty należy wysyłać na adres podany w zakładce kontakt sklepu.

17. Pieniądze za towar sklep odeśle najszybciej jak to możliwe ale nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

<<powrót

                  INFORMACJE KOŃCOWE

19. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas akceptacji procedury zakupów przez obsługę sklepu.
20. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
21. W przypadku konieczności wystawienia faktury VAT należy skontaktować się ze sklepem drogą mailową lub telefonicznie.
22. W przypadku nie opłacenia zamówienia (opcja płatności przelewem) w ciągu 14 dni kalendarzowych zostaje ono anulowane. 

<<powrót
 

DANE WŁAŚCICIELA  |  DOSTAWA I CZAS REALIZACJI  |  PŁATNOŚCI I KOSZTY TRANSPORTU  |  REKLAMACJE | ZWROTY  |  INFORMACJE KOŃCOWE